روغن سیاه دانه یا روغن کلونجی، از دانه‌های گیاه سیاه دانه به دست می‌آید. این روغن حاوی مواد مغذی مانند اسیدهای چرب امگا-۳، امگا-۶، امگا-۹، توکوفرول‌ها، فلاونوئیدها و فیتواستروئیدهاست. برخی از فواید احتمالی روغن سیاه دانه عبارتند از:

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت روغن سیاه دانه | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


روغن سیاه دانه یا روغن کلونجی، از دانه‌های گیاه سیاه دانه به دست می‌آید. این روغن حاوی مواد مغذی مانند اسیدهای چرب امگا-۳، امگا-۶، امگا-۹، توکوفرول‌ها، فلاونوئیدها و فیتواستروئیدهاست. برخی از فواید احتمالی روغن سیاه دانه عبارتند از:

قیمت روغن سیاه دانه | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



  • كاهش التهابات بدن
  • كاهش سطح قند خون
  • كاهش سطح كلسترول خون
  • بهبود عملكرد ريه
  • افزايش سيستم ايمني بدن
  • كاهش علائم آسم
  • كاهش علائم التهاب مفاصل
  • بهبود عملكرد مغز و سيستم عصبي
  • بهبود سلامت پوست
  • كاهش درد قاعدگي

اما در هر صورت، بهتر است قبل از مصرف هرگونه مكمل يا دارويي، با پزشك خود مشورت كنيد.

قيمت روغن سياه دانه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت روغن سياه دانه سال ۱۴۰۰-قيمت روغن سياه دانه ديجي كالا-قيمت روغن سياه دانه در عطاري-قيمت روغن سياه دانه ليتري خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت روغن سياه دانه را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت روغن سياه دانه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت روغن سياه دانه در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت روغن سياه دانه سال ۱۴۰۰-قيمت روغن سياه دانه ديجي كالا-قيمت روغن سياه دانه در عطاري-قيمت روغن سياه دانه ليتري با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت روغن سياه دانه را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت روغن سياه دانه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت روغن سياه دانه و قيمت روغن سياه دانه سال ۱۴۰۰-قيمت روغن سياه دانه ديجي كالا-قيمت روغن سياه دانه در عطاري-قيمت روغن سياه دانه ليتري كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت روغن سياه دانه | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

روغن سياه دانه هزاران سال است كه كاربردهاي دارويي، خوراكي دارد و حتي در تهيه لوازم آرايشي و بهداشتي استفاده مي‌شود. اين روغن با خواص و تركيبات ويژه خود موجب تسكين و كاهش التهابات خواهد شد به همين دليل بسياري از مردم از روغن سياه دانه به عنوان آسپرين يا ايبوپروفن مصرف مي‌كنند. همچنين داراي موادي است كه مي‌تواند به محافظت از سلول‌ها در برابر آسيب كمك كند.
گياه سياه دانه
سياه دانه گياهي گل دار و كوچك است كه معمولاً در جنوب غربي آسيا، خاورميانه، جنوب اروپا و شمال آفريقا مي‌رويد و رشد مي‌كند. سياه دانه ممكن است باعث تأثيرات مثبتي در بدن مانند تقويت سيستم ايمني، مبارزه با سرطان، جلوگيري از بارداري، كاهش تورم و جلوگيري از واكنش‌هاي آلرژيك به عنوان يك آنتي هيستامين باشد.
معمولاً از گياه سياه دانه براي درمان مشكلاتي مانند آسم، تب يونجه، ديابت، فشار خون بالا، اگزما، كاهش وزن و تسكين دردهاي قاعدگي استفاده مي‌كنند.
ماده مؤثر اصلي روغن سياه دانه تيموكينون است. تيموكينون تركيبي با اثرات آنتي اكسيداني، ضد التهابي، ضد باكتريايي و ضد سرطان است. اين روغن همچنين حاوي اسيدهاي چرب غير اشباع مانند اسيد لينولئيك، اسيد اولئيك و برخي اسيدهاي چرب اشباع است. اسيد لينولئيك يكي از اسيدهاي چرب ضروري براي بدن است كه در بدن توليد نمي‌شود.
روغن سياه دانه چه فوايدي دارد؟
روغن سياه دانه براي بسياري از بيماري‌هاي پوستي مانند پسوريازيس، آكنه، ويتيليگو و ... نيز استفاده مي‌شود. همچنين داراي اثر بازسازي و ترميم‌كننده موها است. به موهاي خشك و بي روح درخشندگي و شادابي مي‌بخشد.
روغن سياه دانه كه براي پوست‌هاي خشك و ترك خورده بخصوص در فصل زمستان كه پوست رو به خشكي بيشتر مي‌رود، بهترين گزينه براي تأمين رطوبت و نرمي آن است. اين روغن پوست را نرم و ترك‌ها را كاهش مي‌دهد. همچنين داراي خواص آنتي اكسيداني، ضد التهابي است و به درمان و تسكين خشكي‌هاي شديد و جراحات كمك مي‌كند. به خاطر داشته باشيد كه بهتر است قبل از استفاده با پزشك مشورت كنيد.
روغن سياه دانه با كاهش سطح قند و كلسترول خون به كنترل ديابت كمك مي‌كند. اين روغن مشكلات گوارشي را برطرف كرده و سيستم گوارش را تقويت مي‌كند. از آن براي كنترل سوء‌هاضمه، كاهش گاز معده، از بين بردن بي‌اشتهايي و اسهال استفاده مي‌شود. ماده فعال تيموكينون موجود در تركيبات اين روغن، ترشح اسيد را مهار كرده و غشاهاي مخاطي كه دستگاه گوارش را پوشانده و وظيفه محافظت را دارد، تقويت مي‌كند.
خواص روغن سياه دانه
روغن سياه دانه از جمله روغن‌هايي است كه عوارض بسيار كمي در مصرف آن گزارش شده و داراي فوايد و ويژگي‌هاي بي شماري است. از جمله خواص روغن سياه دانه مي‌توان به اين موارد اشاره كرد:
1- برطرف كننده مشكلات پوستي
پسوريازيس نوعي بيماري پوستي خود ايمني شايع است كه مي‌تواند موجب خارش و التهابات دردناك شود. در مطالعاتي مشخص شد كه استفاده موضعي از روغن سياه دانه بر روي پوست باعث افزايش محافظت از پوست در برابر آسيب‌هاي اشعه آفتاب، آلودگي‌هاي محيطي و كاهش علائم پسوريازيس مي‌شود. در مطالعات متعدد ديگري مشاهده شد كه استفاده موضعي و خوراكي از روغن سياه دانه اين اثر را بيشتر مي‌كند.
در بسياري از اين مطالعات، مشخص شده است كه روغن سياه دانه به صورت موضعي در درمان آكنه ولگاريس خفيف يا متوسط مؤثر است و التهاب و ضايعه‌هاي پوستي را تا حدودي از بين مي‌برد. علاوه بر اين مشخص شده است كه عوارض جانبي آن نسبت به ساير داروها و محصولات شيميايي بسيار كمتر است.
از ديگر مشكلات پوستي، ويتيليگو نوعي اختلال كاهش رنگدانه‌هاي پوست است كه مي‌تواند مشكلات رواني قابل توجهي در اكثر بيماران ايجاد كند. در مطالعات مشاهده شده است كه روغن سياه دانه كه به صورت موضعي يا خوراكي استفاده مي‌شود به كاهش ضايعات ويتيليگو كمك چشم‌گيري مي‌كند.
2- كنترل ديابت و تقويت گوارش
روغن سياه دانه ممكن است خواص ضد ديابتي داشته باشد و سطح قند خون را بهبود بخشد. مطالعات انجام شده در اين زمينه نشان مي‌دهد كه اين روغن ممكن است به كاهش گلوكز خون، هموگلوبين و مقاومت به انسولين در فرد كمك بسزايي داشته باشد.
اين تحقيقات نشان مي‌دهد كه مي‌توان از آن به عنوان درماني طبيعي كه عوارض كمتري را در پي دارد براي ديابت نوع 2 در كنار درمان‌هاي معمولي استفاده كرد.
خواص ضد‌التهابي موجود در روغن سياه دانه همچنين ممكن است به كاهش و تسكين علائم آزار دهنده گوارشي مانند سوء‌هاضمه، حالت تهوع، اتساع شكم، نفخ، استفراغ، اسهال يا يبوست كمك كند.
طبق تحقيقات انجام شده بر اين روغن، ثابت شده است اين روغن حتي ممكن است اثر پيشگيرانه‌اي روي كوليت، پانكراتيت و ساير اختلالات گوارشي داشته باشد. با اين حال، تحقيقات بيشتري براي تعيين فوايد دقيق روغن سياه دانه در اين زمينه ضروري است.
3- كنترل فشار خون
روغن سياه دانه مي‌تواند به كاهش فشار خون در افرادي كه داراي فشار خون بالا هستند كمك كند.
تحقيقات انجام شده بر تعدادي از افراد كه داراي فشارخون بالا بوده و روغن سياه دانه براي آن‌ها تجويز شده بود، به مرور نشان‌دهنده كاهش فشارخون سيستوليك و دياستوليك در بين اين افراد بود.
از سوي ديگر، تحقيقات در اين زمينه بر افراد مسن مبتلا به فشار خون بالا نشان داد كه كاهش فشار خون در ميان شركت‌كنندگاني كه از روغن سياه دانه مصرف كرده بودند در مقايسه با گروهي كه تحت درمان دارويي قرار گرفته بودند، نتيجه بهتر و سريع‌تري مشاهده شد.
البته ذكر اين نكته ضروري است كه در برخي موارد ممكن است فشار خون پايين در نتيجه آن تجربه شود به همين خاطر بهتر است قبل از استفاده از آن براي كاهش فشار خون خود با پزشك مربوطه مشورت كنيد.
4- جلوگيري و درمان سرطان
مطالعات انجام شده بر مصرف روغن سياه دانه نشان داده است كه تيموكينون موجود در اين روغن مي‌تواند بر مرگ برنامه‌ريزي شده سلولي در چندين نوع سلول سرطاني تأثير بگذارد. اين تأثيرات بر روي انواع سرطان‌ها شامل سرطان مغز، لوسمي و سلول‌هاي سرطان سينه مي‌تواند باشد.
5- درمان ناباروري
تحقيقات و مطالعات در مردان مبتلا به اسپرم غيرطبيعي و ناباروري مشخص شده است كه روغن سياه دانه ممكن است حركت اسپرم را بهبود بخشد و تعداد اسپرم و حجم مني را افزايش دهد.
يافته‌هاي جديدتر در مطالعات سال 2018 روي موش‌هاي نر تأييد مي‌كند كه عنصر كليدي تيموكينون مي‌تواند به افزايش كيفيت، تحرك، زنده ماندن و تعداد سلول‌هاي موجود در اسپرم كمك كند.
6- تسريع در التيام زخم‌ها
روغن سياه دانه ممكن است بتواند روند بهبود زخم‌ها و جراحات را تسريع بخشد.
علم دقيق نحوه عملكرد اين روش مشخص نيست، اما محققان بر اين باورند كه ممكن است به خواص آنتي اكسيداني و ضد‌التهابي تيموكينون مرتبط باشد.
علاوه بر اين، كلاژن‌سازي را نيز افزايش مي‌دهد. اين به همراه فوايد زيبايي كه دارد مي‌تواند به بهبود زخم كمك كند.
7- مؤثر در كاهش وزن
طبق مطالعات و گفته‌هاي دانشمندان بر روغن سياه دانه، گفته مي‌شود ممكن است به كاهش شاخص توده بدني (BMI) و كاهش سايز شكم و دور كمر افراد كمك كند. شركت كنندگان در مطالعات در اين زمينه هيچ عارضه جانبي جدي و شديدي را از مصرف اين مكمل گزارش نكردند و كاملاً مصرف اين روغن ايمن تلقي مي‌شود.
همچنين در تحقيقات به عمل آمده بر روي موش‌هايي كه از رژيم غذايي كه در آن روغن سياه دانه وجود داشت نشان مي‌دهد كه مصرف اين روغن ممكن است به كاهش وزن بدن و افزايش مقاومت به انسولين كمك كند.
8- تقويت عملكرد كبد و كليه
خواص آنتي اكسيداني موجود در روغن سياه دانه مي‌تواند اثر محافظتي قوي بر روي كبد و كليه‌ها داشته باشد.
مكانيسم‌هاي متعددي وجود دارد كه ممكن است در اين زمينه تأثير‌گذار باشند. مصرف اين روغن به دليل وجود تيموكينون در آن به نظر مي‌رسد كاهش سطح استرس اكسيداتيو، كه عدم تعادل راديكال‌هاي آزاد و آنتي اكسيدان‌ها در بدن است را به دنبال دارد.
افزايش استرس اكسيداتيو با انواع مشكلات كبدي مانند بيماري كبد الكلي، سيروز، آسيب‌هاي كبدي ناشي از تيلنول، هپاتيت و غيره مرتبط است. همچنين است اين استرس مشكلات كليوي مانند بيماري مزمن كليه و مسموميت كليه را نيز در پي دارد.
در برخي مطالعات نيز اثبات شد كه روغن سياه دانه ممكن است در كاهش اندازه سنگ كليه و دفع سنگ كليه از بدن مفيد و مؤثر باشد.
9- كمك به درمان آسم
آسم يك بيماري مزمن است كه در آن پوشش مجاري هوايي متورم مي‌شود و ماهيچه‌هاي اطراف آن‌ها منقبض شده و تنفس را براي شما دشوار مي‌كنند.
تحقيقات نشان داده است كه روغن سياه دانه، به ويژه تيموكينون موجود در روغن، ممكن است با كاهش التهاب و آرامش عضلات در مجاري تنفسي، به درمان آسم كمك كند.
مطالعاتي روي 80 بزرگسال مبتلا به آسم نشان داد كه مصرف 500 ميلي گرم كپسول روغن سياه دانه دو بار در روز به مدت 4 هفته به طور قابل توجهي بيماري آسم را بهبود مي‌بخشد.
اگرچه اميدواركننده است، اما مطالعات بزرگتر و طولاني‌تري براي ارزيابي ايمني و اثربخشي طولاني مدت مكمل‌هاي روغن سياه دانه در درمان آسم مورد نياز است.
10- تقويت سلامت موها
روغن سياه دانه علاوه بر اينكه ماده‌اي طبيعي براي مراقبت از پوست است، فوايدي براي سلامت مو نيز دارد. جاي تعجب نيست كه اين روغن اغلب در فهرست راه حل‌هاي طبيعي براي تقويت سلامت مو و پوست سر به روش‌هاي متعددي قرار مي‌گيرد.
از آنجايي كه اين روغن حاوي نيگلون است كه تحقيقات نشان داده است نوعي آنتي هيستامين بسيار مهم بوده كه ممكن است از ريزش مو كه ممكن است به دليل آلوپسي آندروژنيك يا آلوپسي آره آتا باشد، جلوگيري كند. روغن سياه دانه با خواص آنتي اكسيداني، ضد باكتريايي و ضد‌التهابي خود، مي‌تواند به سلامت پوست سر به طور كلي كمك كند، همچنين شوره و خشكي سر را از بين ببرد و در عين حال سلامت مو را بهبود بخشد.
نحوه مصرف روغن سياه دانه براي پوست
روغن سياه دانه به دليل خاصيت ضد‌التهابي، آنتي اكسيداني و ويتامين‌ها به خصوص ويتامين E كه دارا است، به طور گسترده‌اي براي اختلالات پوستي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. اين خواص مي‌توانند لكه‌هاي تيره اطراف چشم را به مرور زمان از بين ببرد.
مواد لازم:
1/2 قاشق چاي خوري عسل
2-3 قطره روغن سياه دانه
طرز تهيه:
روغن سياهدانه را با عسل مخلوط كنيد، سپس اين مخلوط را زير چشم‌هايتان قرار دهيد. بگذاريد 10 الي 15 دقيقه بماند و سپس با آب ولرم آن را بشوييد. اين دستورالعمل را مي‌توانيد يك بار در روز تكرار كنيد. حتماً در هنگام خريد روغن سياه دانه به اصالت و كيفيت آن دقت كنيد.
مضرات روغن سياه دانه
زماني كه روغن سياه دانه در مقادير كم براي پخت و پز استفاده مي‌شود، معمولاً براي اكثر افراد بي‌خطر است.
با اين حال، تحقيقات محدودي در مورد ايمني طولاني مدت مصرف دوزهاي بيشتر از اين روغن براي اهداف درماني وجود دارد.
اين نگراني وجود دارد كه مصرف بيش از حد روغن سياه دانه مي‌تواند به كليه‌هاي شما آسيب جدي برساند. در يك مورد گزارش شده، زني مبتلا به ديابت نوع 2 به دليل نارسايي حاد كليه پس از مصرف روزانه 2 تا 2.5 گرم كپسول سياه دانه به مدت 6 روز در بيمارستان بستري شد.
با اين حال، مطالعات ديگر اثرات منفي بر سلامت كليه معمولاً نشان نداده‌اند. در واقع، برخي از مطالعات حتي نشان داده‌اند كه روغن سياه دانه داراي اثر محافظتي بر عملكرد كليه و حتي كبد است.
اگر در حال حاضر مشكل كليوي داريد، قبل از مصرف روغن سياه دانه حتماً با پزشك خود مشورت كنيد.
قيمت روغن سياه دانه | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت روغن سياه دانه سال ۱۴۰۰-قيمت روغن سياه دانه ديجي كالا-قيمت روغن سياه دانه در عطاري-قيمت روغن سياه دانه ليتري مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 45 بازدید دیروز 459 بازدید کل 586271

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .